Slut i rutan.

Hejsan där.

Jag är så otroligt trött på att vara sjuk nu. Har fortfarande ont i halsen och är allmänt snuvig. Hoppas det är över till i morgon då jag SKA jobba. Planerna var att jag skulle jobba idag med, men det hade jag nog inte orkat. Sitta i kassan i X antal timmar när man är öm i axlar och rygg är inte att leka med. Jag håller verkligen tummarna för att jag har varit ledig länge nog för att förkylningen inte ska blomma upp igen om jag börjar jobba.

Under nästa vecka skulle jag även behöva införskaffa en vinterjacka och ett gym-kort. Får försöka synka detta med Elias som blev utnämnd till min gym-partner! Men det ska nog inte vara något problem. :)

Filmkvällen i kväll blir fortfarande av. Ska försöka att inte ha för mycket närkontakt med alla bara. Inte för att jag tror jag smittar längre, men det är bättre att vara på den säkra sidan! Ska försöka leta fram några bra filmer strax som vi kan kolla på..

David åkte för en liten stund sedan för att spela match, borta i Stenungsund.. Blev väldigt tomt i lägenheten helt plötsligt, trots att Josse och hennes kompis är här. Men David kommer tillbaka senare efter en solklar vinst förstås. Peppar peppar ta i trä.

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ska jag städa.. Hej så längee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0