To do?

Hellu.

Sitter och kollar på Greek, en ny serie jag fastnat för.. Om en halvtimme ska jag hoppa in i duschen och sedan börja göra mig i ordning för jobbet. Har egentligen inte lust att jobba idag. Tur att det är ett kort pass.

I går kväll försökte jag med en ny taktik för att kunna sova hela natten i genom utan att vakna någon gång. Det fungerade ganska bra få jag bara vaknade en gång!
Trots att jag var trött som attans igår när jag kom hem från jobbet höll jag mig vaken till fyra för att kunna sova fram till nio för att komma tillbaka till mina vanliga mönster. Resultatet är att jag just nu är väldigt seg och allmänt trög. Förhoppningsvis fungerar det i längden!

Usch. Dags att äta frukost med. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0