Flyg lilla fågel.

God kväll.

Jag är trött. Helt färdig. Trots att kvällen gått snabbt och mitt arbetspass var kort är jag slut. Ska alldeles strax gå och nana, bara äta färdigt först..

Fick en massa respons för mitt tidigare inlägg vilket alltid är roligt. Dock är min politiska frustration uttömd nu och jag kommer förmodligen inte skriva om det på ett bra tag framöver.

I morgon är jag ledig och efter det att David är klar med sina ärenden på morgonen ska vi försöka komma på något att hitta på. Båda två skulle behöva åka in om stan och shoppa lite.. Får se hur det blir i morgon helt enkelt!

Nu ska jag nog lägga mig. Natti.


- Hatar vissa erbjudanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0