Inte den vassaste kniven i lådan..

Hejsan hoppsan och allt det där.

Min dag har varit bra! Mycket bra till och med. Passet på jobbet gick snabbt och det var nästan uteslutande trevliga kunder idag. Håller tummarna för att det fortsätter på det viset.

I morgon är jag ledig, har fixat ledigt på söndag med så att Liseberg kan bli av. På fredag och lördag är det dock två stycken riktigt sega pass som väntar. Jag är schemalagd till att vara på jobbet i nio och en halv timme bägge dagarna.. Är väl kanske inte allt för pepp på detta. Får helt enkelt hålla fokusen på den 25:e då pengarna kommer. :)

Just nu är David på träning och jag sitter bara och väntar på att han sedan ska komma ner och hämta mig. Blir till att sova hos honom i natt!

Blah. Ska roa mig själv med att packa ner lite saker och efter det kolla på TV fram till då han kommer! Ciao.


- Jäklar vad mycket smidigare allting går när du inte beblandar dig! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0