Jag har en hemlighet, som ingen vet..

Så kan det vara ibland. Jag vill gå ut på fredag och jag förväntar mig att du, du, du och du* ska följa med! Om ni inte gör det blir jag ledsen och det är inte något som passar sig just nu. Slutsats: Ni ska med ut på fredag!

Jag är dominant.

Jag är också ganska rastlös och inte speciellt trött. Förklaringen till detta inlägg. David ligger och sussar sött bredvid mig och jag försöker vara tyst så jag inte väcker honom. Dock slåss han lite så han förtjänar egentligen att bli väckt och utskälld! Fan att han är söt när han sover (också).. <3

Jag har använt ordet och jag alldeles för många gånger i det här inlägget med jag orkar inte bry mig! För nu ska jag krypa nära David, hålla tummarna stenhårt för att han inte ska sparkas eller slåss i sömnen och sedan somna. Nattinatti!


Elias, Michal, Jonas och David kan känna sig träffade *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0