Naket.

Hejsan!

Sitter här och bloggar istället för att äta frukost.. Är inte hungrig så det kan vara därför! Köper något att äta på jobbet senare istället. Blir ett ganska okej pass idag mellan 14-21.30, inte för långt och inte för kort! Så gillar vi det.

Jag håller tummarna för att David vill komma ner till mig ikväll med.. Annars blir det nog till att jag somnar tidigt efter att ha kollat på Grey's Anatomy i någon timme. Är glad för de helg-tider jag fått faktiskt. De är väldigt najs. Jag börjar halv tolv både lördag och söndag och båda passen är det 100% OB på! Cashflow typ.. :D

Fick reda på igår att jag får ut ett och sju för de två dagarna jag jobbade i augusti, mer än väntat och jag är glad!

Haha nä nu ska jag gå och klä på mig och borsta tänderna. Ska dra till bussen om 40 minuter och vill hinna föna håret med.. x) Ciao.


- Det betyder inte det du tror det betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0