Snart är det helg! Riktig helg.

Hej å hå.

Sitter hemma hos David just nu och väntar på att klockan ska bli halv ett så jag kan bege mig till spårvagnen. Ganska skönt pass idag på sex timmar. Är lite sugen på att gå ut ikväll men är helt slut i kroppen.. Axlarna gör inte bara lite ont om jag säger som så. Men får se vad som händer i kväll. Alla vet ju att en god drink är världens mirakelkur..

Igår satt jag och David och kollade resor, det gick väl inte jättebra då båda var ganska trötta. Får se om det blir en resa i höst eller om vi väntar till nästa år och slår på lite större..

I morgon fyller Jasmine 18 och det ska naturligtvis firas! Hon har bokat platser på Chez och jag är säker på att det kommer att bli najs. :)

Nu ska jag roa mig framför tvn i en timme sedan sticka till jobbet! Ciao..


- Is it ever going to be enough?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0