So Good. Real good. I've got you.

Godmorgon!

Trots att klockan är innan åtta och jag är vaken nu på min lediga dag så är jag glad! David är och sliter på sitt jobb och jag hoppas han är hemma tidigt idag. Om en liten stund ska jag ner och äta frukost och efter det ska jag spela lite x-box kanske.. Funderar även på att åka in till stan och kolla skor och vinterjacka. Två saker jag är i desperat behov av! Synd bara att mina pengar inte ligger på den nivå jag vill de ska ligga på.. Lönen på fredag blir ju inte allt för hög då jag bara jobbade två dagar i augusti. :(

Men på fredag hoppas jag det blir utgång! Jag slutar visserligen nio, men kan ju fixa i ordning mig på jobbet i värsta fall! Än så länge har jag inga tider alls lördag-söndag och hoppas det fortsätter så så jag kan sova ut lite i helgen.. Passet igår var inte allt för roligt.. Desto roligare var dock lördagskvällen! Så massa tack till Adrian, Malin och David. 

Nä, nu ska jag ner och fixa en macka och sedan bädda ner mig i David säng igen, det är svinkallt i datarummet. Skriver kanske något senare om jag får tråkigt. Ciao.


- I Feel Good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0