Utgång.

Hejsan!

Just nu sitter jag och känner mig lite halvfärdig. Lagade precis lite mat till mig och Josse, måste grunda lite så jag inte blir full på min första cider som jag sitter och smuttar på nu. :)

Om inte allt för lång stund kommer nog David ner, han har fått äran att köra mig in till stan idag.. Väldigt skönt då det regnar och har sig ute. Ska försöka övertala honom om att låta mig betala för den här gången! Känner mig dum då jag inte har körkort själv och kan gengälda tjänsten. :(

Nu ska jag gå och bestämma mig för vad man ska ha på sig och vad fan man ska ta sig till med håret. Det vill aldrig riktigt som jag vill!

Skriver snart igen! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0