Ägg och Korv.

Goddag.

Har precis ätit min rubrik till frukost! Mumsigt värre.

Det blev ingen promenad med knubbisen idag då vädret inte är det roligaste.. Inte har jag åkt och handlat heller! Skäms på mig. Där resonerade jag dock så att jag ska ju hem till David ikväll ändå, kan handla på vägen hem i morgon i stället. Smartsmart.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, blir en lååång dusch idag för jag är frusen ända in i märgen. Så varmt ska det va! Synd bara att man inte kan bada i det dumma badkaret. Sådant blir man lite bitter av. Men äter lite choklad sen så känns det nog bättre.

Ne usch, har inget mer att skriva om och den där duschen lockar något otroligt.. Ha det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0