Bitter much. Jawohl.

God afton!

Ska om en liten stund gå och lägga mig. Inte för att jag är speciellt trött, men för att jag ska komma upp i rimlig tid i morgon!

Jobbet ringde innan så det blir jobb i morgon mellan fyra och stängning. Gött. Vill ha alla tider jag får just nu, har jag tur får jag jobb på torsdag eller söndag med. Hoppas hoppas.

Jag var ambitiös nog att laga mat innan. Inte bara värma upp maten som farmor förberett. Det blev huuur gott som helst. Kassler, stekt potatis med champinjoner och så bearnaisesås till det. Enkelt men väldigt mumsigt.


Bilden blev lite mörk för min kamera är inte den bästa, men den får duga! :D

Nä. Tömma kattlådan och diska undan några glas sedan väntar sängen. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0