Bittersweet.

Hej igen.

Har fortfarande inget intressant att skriva om, är bara uttråkad! Precis som jag varit de senaste fyra dagarna.

Kollade vad som gick på bio innan idag och det finns en hel del filmer som jag vill se nu. Bland annat Sucker Punch, I am number four, Harry Potter, Rango och så några fler. Men tyvärr så håller inte riktigt min ekonomi den här månaden, vilket den i och för sig inte kommer göra månaden efter denna och definitivt inte den därefter..

Tur David vill ha spelkväll på lördag istället. Mer ekonomiskt för min del. Sist jag skulle på bio betalade jag för fyra och ingen av oss såg filmen. Inte har man fått pengarna tillbaka heller. Men gillar inte att gå och be folk om att få tillbaka saker som de lånat. Det får mig att känna mig som årets tattare, vilket är väldigt oekonomiskt. Dålig stil av mina kompisar dock att bara låtsas som ingenting. Aja, det är bara pengar.

I morgon tänker jag ta tag i lägenheten på allvar. Typ damsuga och skit. Finns verkligen katthår ööööverallt och det börjar driva mig till vansinne. Kittlar i näsan konstant.. Tror i och för sig jag är lite allergisk med, men det struntar jag i. Katter (och hundar för den delen) är alldeles för söta för att jag ska kunna hålla mig undan från dem.

Just nu sitter knubbisen (han heter inte det egentligen, han heter snusmumrik, men knubbis är så mycket mer passande) i köksfönstret och filosoferar. Han är faktiskt väldigt söt även om han bajsar och kissar konstant samt fäller av sig all sin vinterpäls!


Nu ligger han faktiskt på soffan i stället för bakom den! Det är inte illa med tanke på att jag trodde han hade noll i social kompetens de första tre dagarna jag bodde här. :)

Jag är förvånansvärt pigg nu för att ha varit vaken sedan sex i morse. Visserligen har jag inte varit super-aktiv, men ändå! Ska försöka lägga mig innan tolv (ett) idag och försöka vara uppe innan nio i morgon.. Får se hur det går med det, jag är optimistisk i alla fall!

Jag har verkligen inget vettigt att skriva om. Min enter-tangent fungerar fortfarande inte ordentligt. Tror det är ett tecken på att man inte ska städa. Eller att det är dags att köpa en ny dator! Haha, ah jo tjena med den förmögenhet jag besitter just nu.

Bajskorv. Nog skrivet för idag. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0