Dustland fairytale.

Hejsan hoppsan.

Jag har tråkigt igen. Jag vaknade i morse när David alarm ringde klockan sex och har varit vaken sedan dess. Var på jobbet innan och handlade färska frallor och lite apelsinjuice, blev en god frukost i alla fall. Klockan är bara två och jag har redan hunnit se sex avnitt av Legend of the Seeker och kommer se de tre siste avsnitten om en stund.

Har passat på att rengöra mitt tangentbord med, fy fan vad smuts det samlas där under! Usch och blä. Men nu är det hyffsat rent. Dock får jag inte riktigt pli på enter-knappen..

Aja, den lär sig väl att inte jävlas med mig när jag tryckt på den tillräckligt hårt tillräckligt många gånger! Mohaha..

Men nu ska jag tömma kattlådan och städa undan lite i lägenheten. Vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0