Gaah!

Hejsan.

Blev övertid på jobbet idag (yay!) vilket resulterade i att jag åkte hem vid halv tio i bara klänning och kofta. Inte varmt någonstans. Men fett skönt med övertid.

Något som jag verkligen inte gillar är långsamt internet, som jag har nu. En annan sak som jag inte heller gillar är små tjejer som tror att de är något! Helt seriöst. Höll på att få mig årets spel på busshållplatsen och på bussen innan. Ett gäng med tjejer i 13-14 års åldern står och röker på hållplatsen och ser göörcoola ut. Sedan pratar de som om de vorde halvdöva allihop. Varendra kotte i Angered visste att någon skulle bli sönderknullad för att hon hade skrivit en massa skit om en annan. Intressant. Sedan skulle de på samma bussjävel som jag. Självklart sätter sig den tjockaste jävla jäveljävel bredvid mig. Noll respekt har hon heller. Höll på att armbåga mig i huvudet och då sa jag till henne att om hon inte kan kontrollera sin jävla arm kan hon ta och flytta på sig. Vilket hon gjorde. Jag såg väl inte speciellt trevlig ut just då..

MEN! Jag är ändå glad, fastän att vår värld är full av idioter. För vår värld är faktiskt full av ganska många härliga människor också. Ha. Jäklar vilken optimist jag är! Underbart eller hur?!

Fast jag är bara människa. Hoppas deras lungor ser ut såhär om några år.


Fast de ska förstås inte dö.. Det tar de ingen lärdom av. De ska först plågas, sedan överleva och omvärdera sin syn på saker och ting. Seeen kanske jag inte ogillar dem längre. :)

Snart ska jag sova för tror jag börjar bli lite sömnig. Logiskt.

Hoppas ni är lika positiva där ute! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0