I ohändelsernas centrum.

Hejsan.

Hade egentligen tänkt gå och lägga mig för över två timmar sedan för jag var så trött. Men istället gjorde jag om min cityville stad på facebook! (y)

Jag medger att jag inte har något liv, så slipper du kommentera det! Haha. I alla fall. Livet som kattvakt har startat väldigt enkelt. Katten gömmer sig bakom soffan de timmar jag är hemma och jag antar att den äter och kissar och all sådan skit under tiden jag är på jobbet eller då jag sover. Speciellt mycket kontakt har jag inte haft med den än så länge. Men han kanske kryper fram om några dagar..

Min farmor är väldigt gullig. Hon har bunkrat upp med mat och godis för ett bra tag framöver! Så jag lär inte svälta ihjäl.

Igår var jag och David på inflyttningsfest hos Malin och Markus. Var riktigt skoj och jag är göööravundsjuk på deras lägenhet. Hur mysig som helst. Var hemma nästan halv tre i natt så har varit som en zombie på jobbet idag. Jag var smart nog att hålla mig nykter, inte värt att gå till jobbet bakis. Finns inget värre.

I morgon är det ett kort kvällspass och likså på tisdag. Sedan är jag ledig onsdag-torsdag, jobbar en kortis på fredag och sedan är det ledig helg! Ganska chill vecka alltså. Ger inte mycket pengar, men många bäckar små...

Nä. Ska försöka nana nu. Pallar inte vara lika trött på jobbet i morgon som jag var idag! Tiden går verkligen stört långsamt då. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0