I won't let the sun go down on me.

Hej.

Jag har tråkigt. Riktigt jäkla tråkelitråktråkigt! Har gjort inget alls idag och det börjar driva mig till vansinne.

Min plan med att åka och köpa frallor i morse sket sig, dock var jag ambitiös nog att sticka och köpa tidningen affären precis där farmor bor.

Jag kan verkligen se mig själv bo ensam, lite stökigt visserligen, men jag trivs i det! Det första jag kommer att skaffa mig när jag får eget är lätt en diskmaskin! Fy i helskotta vad segt det är att diska allting för hand. Känns som om jag har gjort det i flera timmar och det finns ändå en massa saker kvar..

Det här med mat är man dock inte så seriös med. Vaknade vid nio-halv tio, men orkade inte fixa något käk förrän vid ett och nu orkar jag inte fixa i ordning något igen. Såg i och för sig ett paket nudlar jag skulle kunna äta.. Blä.

Men om jag och David flyttar ihop blir det nog mer regelbundna måltider, annars skulle jag haft en grinig gubbe hemma varje dag! Han får dock laga maten.

Dock är ett bra ord.

Åhh! ska jag sitta hemma i fyra dagar till kommer jag förlora förståndet! Säg till om du vill hitta på något för guds skull. Annars kanske det är ute med mig. Funderar på att åka hem till lägenheten med lite smutstvätt i morgon och passa på att lämna av farmors present till Josse.. Hmm. Det hade varit bra om jag gjorde detta. Får se hur mycket energi man har i morgon.

Nä. Dags att ta tag i resten av disken sedan får jag se vad som händer. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0