Jobbiga grannar!

Hejsan.

Jag och katten har redan gjort framsteg! Jag har hittat hans känsliga punkt.. Borsten. Han ääälskar att bli borstad och börjar spinna bara han får syn på den typ! Helt galet. Han är faktiskt ganska söt, fastän att han lever sitt liv bakom en soffa.

Om drygt två timmar ska jag bege mig till jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska göra fram till dess. Har duschat så det som tar mest tid är överstökat! Nu sitter jag bara och gör ingenting framför datorn och käkar Ballerina. Mums. Är de med kladdkakesmak, dock gillar jag inte fyllningen så käkar bara kexen! Hehe..


Åh gud. Som ni märker har jag inget vettigt att skriva om alls. Kanske kommer på något mer innan jobbet, annars skriver jag en annan gång. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0