Klagomål.

Jaha, inga av dagens planer gick som de skulle.

Sitter hemma i farmors lägenhet nu och funderar på om jag ska gå och lägga mig bara för att. Tänker klaga lite i detta inlägg, någon som jag är väldigt bra på tydligen. Har du ingen tid eller någon ork för det kan du sluta läsa nu.

Är så jäkla trött på att det man gör inte räcker till och att allt det man gör fel tar så jävla mycket mer plats än allt det andra. Fan alltså.

Blir till och sätta på någon film och bädda ner sig i sängen. Ska försöka komma upp i rimlig tid i morgon. Blir inget jobb i morgon för min mobil ligger hemma hos David. Skulle de få för sig att ringa så suger det ju lite..

Håller tummarna stenhårt för att det inte regnar i morgon. Blir till att ta en långpromenad runt Surtesjön i fall vädret tillåter. Spelar ingen roll om det är grått, bara det inte regnar för det klarar inte mina skor av riktigt!

Är inte lika arg nu, men fortfarande redigt irriterad. Det som hjälper bäst mot detta är en massa choklad och så lite tranbärssaft!


Alltså nog bloggat för idag. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0