Knubbis.

Hej och hå.

Jag har kommit fram till att det är jag som är den riktiga knubbisen. Tryckte i mig nästan en hel påse med OLW's Hjärtan i går kväll.. Årets ångest har jag med efter drömmen jag hade i natt! Blir till att gå ut och powerwalka om en liten stund. Yay för mig.

Jag har kommit fram till (ja jag kommer fram till många saker) att jag spenderat alldeles för mycket pengar den här månaden. Närmare bestämt 14000. Om inte mer. Vill inte sätta mig och räkna ut alla småköpen med.. Men då blir det väl en tusenlapp till. Visserligen är det 8500 till resan, men ändå! Fortfarande skrämmande. Hmm.. Det här gav mig mer ångest än chipsen, undrar om powerwalken fungerar mot detta med?!

Vet inte riktigt vad som händer i kväll. Smsade lite med Michal för en stund sedan, så det kanske blir till att gå ut och ta en cider eller något. Eller så blir det inget alls och jag sitter hemma hela kvällen och kollar på film! Roligt.

Nä, nu ska jag sluta vara bitter och hoppa in i duschen. Har kommit fram till att man inte kan duscha allt för länge dock, vattnet blir kallt! :(

Men det ordnar sig säkert. Kan ju i värsta fall duscha två gånger idag..

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0