Lime.

Hej.

Borde egentligen sova för ska upp klockan nio idag. Är dock alldeles för irriterad (och frusen) för att kunna göra det.

Var ute med ett par arbetskamrater innan och åt kinamat och drack några drinkar. Tanken var att jag skulle åka hem till min pojkvän efteråt. Men han ligger och sover så jag får traska hem från honom. Det är visserligen inte så långt, inte ens tre kilometer, men har man bara en klänning och en jeansjacka blir det jävligt kallt på den sträckan..

Så just nu är jag lite irriterad. Till och med ganska irriterad.

Lika bra och gå och lägga sig under några täcken och tänka på något trevligt. Jag tror tjejerna jag var ute med idag vet exakt vad jag kommer tänka på! Ha :)

Natti.


( lägger upp lite bilder från ikväll i morgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0