Mobilt bredband <3

Hej hopp slapp snopp.

Sitter som vanligt framför datorn och gör inget speciellt.

Var hemma i lägenheten innan och firade Josse lite, skitungen blev ju faktiskt 18 igår (6/4).. Betyder det att jag börjar bli gammal nu? Tror jag kommer köra med att jag är 20+ sen, i alla fall fram till det då jag blir pensionär! Hehe.

Hon fick en ny dator som jag verkligen hoppas hon är nöjd med. Är hon inte det kan hon bajsa och gå och lägga sig, men först ge mig datorn! Min är ganska så seg. Skulle säkert fungera bättre om jag rensade bort allt överflödigt skräp som ligger i olika mappar lite överallt. Sedan har jag säkert lite virus och sådant som saktar ner den ännu mer. Äsch, är lika bra att köpa en ny. Vilket jag planerar att göra efter Greklandsresan. Som är om mindre än en och en halv månad! Helt galet. Kommer verkligen bli skönt att ha min älskling för mig själv i två veckor, även om jag säkert kommer gå honom på nerverna titt som tätt!


Jag får lugna honom med vin så blir det säkert två mysiga veckor! <3

Ska nog alldeles strax gå och nana. Sa till på jobbet innan att jag kunde jobba i morgon om det behövdes. Har planer på att vara ambitiös och ställa klockan på åtta, ifall ifall de ringer! Gör de inte det blir det en heldag med mormor och morfar. Spela canasta och lite annat mys.. Hmm.. Kanske inte vill jobba i morgon ändå!?

Nä, så kan jag inte tänka. Med tanke på hur mycket pengar jag har spenderat i förhållande till hur mycket jag tjänat och kommer tjäna de kommande två månaderna behöver jag alla jobbtider jag får!

Har märkt att jag använder lite för många utropstecken för att det ska vara riktigt okej, men jag hoppas att ni trogna få som faktiskt läser min blogg förbiser detta! :*

Nu ska jag bara göra klart Cityville, sedan väntar sängen! Natti natti.


- Dags att visa liite uppskattning?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte hur nån som du kan bli ihop med honom!!!

2011-04-07 @ 02:18:30
Postat av: Cicci

Ursäkta?

2011-04-07 @ 02:24:35
Postat av: Jossan.

Till kommentaren överst: Gå och bajsa ungjävel.



Och för övrigt: Jag är jättenöjd med min "svarta" dator. :D Tack igen. :D

2011-04-07 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0