Smärta!

God afton.

Har precis suttit och försökt lista ut hur fan HTML koder fungerar. Gick helt okej. Tur man kan googla alltså! Så nu har jag ändrat lite på bloggen alldeles utan någon annans hjälp. Stolt över mig själv.

Sedan att det inte ser allt för bra ut, det bjuder jag på. Practice makes perfect. Hoppas jag.

Har ont i ryggen för jag suttit framför datorn hela dagen i en såndär hukande mysig ställning.. Borde lära mig att sträcka på ryggen, men då blir det obekvämt för andra kroppsdelar. Dagens I-landsproblem. Jag sitter framför min dator och har ont i ryggen för stolen jag sitter på är obekväm. Det är verkligen ett tufft liv jag lever.

Katten har sovit hela dagen och nu ligger han och sover igen, inte konstigt han är tjock. Ifall inte jobbet ringer i morgon ska jag tvinga med knubbisen på promenad! Att jag själv inte hade tagit skada av lite motion är en helt annan femma. Aja, blir det för illa får väl katten mobba mig tillbaka.

Som ni kanske märker skriver jag hellre än vettigt, som så många andra gånger på den här bloggen. Fast det är ju sådan jag är, lite ovettig men med mycket att säga! Haha.

Jag behöver frukt! Shit vad jag är sugen på en riktigt god apelsin, eller en saftig vattenmelon! Jag har levt som årets student nu i en vecka, bara för att jag är lat och inte har orkat göra något avancerat (som sallad) till maten. Åt i och för sig gurka och tomat till frukosten i morse, men det har inte gett någon nämnvärd effekt.. Så i morgon blir det kattpromenad och sedan bär det av till jobbet för att handla. Woppie.

Tror det är dags att gå och lägga sig snart. Ögonen har börjat svida och jag gäspar titt som tätt. Så detta får vara allt för i natt! Sov och dröm sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0