Somebody to love.

Hej svejs.

Haft en riktigt trevlig kväll. Men är ändå irriterad just nu, vilket suger. Varför jag är irriterad orkar jag inte skriva om. Men jag är det. Känner du dig träffad så oj. Stackars dig.

Är mycket på gång nu och jag är arg och frustrerad över många saker som jag inte kan göra något åt alls. Inte kan jag prata om det i heller för det löser inte ett skit. Kanske gör det värre bara!

Som tur är, är jag i farmors lägenhet nu, alldeles ensam med katten. Så kan trycka i mig lite godis och sedan gå och lägga mig. Perfect plan typ.

Tänker därför inte spy mer galla över hur läget är just nu. Det finns alltid de som har det värre. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0