Tid att tänka.

Hejsan!

Idag var jag faktiskt hurtig nog att gå ut och ta den där promenaden runt Surtesjön! Blev en ordentlig promenad på nästan två timmar. Otroligt.

Dock är jag inte jätteförtjust i att promenera själv. Blir verkligen bara en massa tid till att tänka på allt och ingenting, just idag tänkte jag igenom alla de drömmar jag drömde i natt.. En salig blandning. Både trevliga och mindre trevliga.

Men det var skönt att få röra lite på sig i alla fall. Försökte få med mig katten ut men det var mission impossible x 1000 typ. Latare katt får man leta efter. Men jag ska försöka igen! Så fort solen tittar fram nästa gång ska knubbisen med ut på promenad.

Funderar på om jag ska orka mig hem till lägenheten eller inte, jag behöver fler underkläder och mina p-piller börjar ta slut. Uschi. Det lutar nog åt att jag hämtar ut nya p-piller på apoteket samt köper nya trosor.. Haha fy fan vad lat jag är.

Aja, äta färdigt maten sedan göra sig i ordning för att åka och handla. Ciao.


Dagens lunch! (observera att jag äter grönsaker till!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0