Tomat.

Hej.

Har haft en riktigt trevlig kväll på jobbet idag. Trevliga kunder och trevliga kollegor! Om varje dag vore som denna hade det varit awesome. Nu är jag dock ledig fram till på onsdag (om de inte ringer *håller tummarna*), vad jag ska göra i morgon och på tisdag är ännu inte satt i sten. Dock skulle jag behöva städa i ordning lite granna, typ diska.. Ser förjävligt ut just nu, till och med i mina ögon. Då är det riktigt illa.

Katten fick sig ett spel innan typ och sprang omkring i hela lägeneheten som ett annat pucko. Nu har han tack och lov lugnat ner sig och sitter i fönstret och spanar ut.

Får väl försöka samla energi och fixa lite käk.. Sedan sova! Sova som en stock utan konstiga drömmar. Natti.


- Dumma dig.

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Städa är väl ändå lite överskattat? ^^

2011-04-18 @ 02:05:04
Postat av: Cicci

Jo egentligen.. Men du skulle se hur här ser ut! x)

2011-04-18 @ 12:27:44
Postat av: Jossan.

Nja... Tror inte det va. :P

Jag måste hinna städa fars hus på torsdag, och tvätta massa saker, och allt annat. :(

2011-04-18 @ 13:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0