Vuxenpoäng!

Hejsan hoppsan.

Kom hem från jobbet för typ en timme sedan och det första jag gjorde var att diska! Helt otroligt.. Chockade mig själv lite där.. Snart ska jag roa mig med att tömma kattlådan med. Den mörka sidan av att vara kattvakt i tre veckor. Men sedan väntar en stor kexchoklad. MUMS.


(Här gömmer sig katten 80% av min vakna tid..)

Jobbet gick ganska så snabbt idag och för tillfället är mitt humör på topp. Kommer nog hålla i sig i några dagar nu eftersom mormor, morfar och moster kommer upp i morgon och stannar i några dagar! Skojskoj.

Vet inte riktigt vad som händer på torsdag än. Men det blir nog till att umgås lite med mormor och co., kanske en sväng in till stan för att fönstershoppa.

Jaha.. Det var allt för nu. Har ingenting mer att tillägga. Vill fortsätta skriva så jag slipper kattskiten, men har väl inget val nu då! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0