Why even bother?

Hejsan.

Ska om en stund åka till Angered och möta upp David. Vi ska köpa lite saker sen åka hem till hit igen (farmors lägenhet) och ha en myskväll eller något. Får se om han kommer till skott någon gång bara.. Och han klagar på att jag inte passar tider. :P

Jag har i alla fall varit duktig idag. Städat undan alla mina kläder, damsugit lite granna, diskat undan aaall jävla disk samt fixat ordning allt till katten. Kommer kännas kontigt att inte ha en "egen" lägenhet från och med i morgon då farmor och co. kommer hem igen.. Man vande sig snabbt. Dags att skaffa eget snart kanske. Haha. Lär som tidigare nämt inte hända på ett bra tag då min lön är deprimerande för tillfället. Fick den idag och det var allt annat än glädjande. Men förhoppningsvis blir lönen lite bättre i maj! Sen får man väl tillbaka från skatten i början av juni någongång med? Det blir gött.

Nä. Har inget mer att skriva om så ska sätta mig och spela något tråkigt onlinespel. Cityville vill inte fungera för mig så funderar på att sluta spela skiten. </3

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0