Nästan.

Hejsan.

Har precis käkat och är förfärligt mätt (som vanligt) just nu.

Det blir ingen Palmfestival idag för min del, utan mormor och jag väntar till i morgon så vi min moster kan hänga på med. Ikväll blir det istället till att spela kort och trycka i sig camembert och godis! Finns värre saker att hitta på en fredagkväll. :)

Är bara lite avis att typ hälften av alla människor jag känner ska ut både idag och i morgon! Jag har fått lön så jag vill också bränna lite pengar. Men det finns det fler helger till.. Dessutom ska Britta och jag ut på onsdag, tror jag. Vi får se vilken form vi är i.

På söndag blir det hemfärd och jag är hemma vid halv fyra. Skulle behöva någon som hämtade mig för av någon underlig anledning så har jag dubbelt så många saker med mig hem?! Förstår inte hur det gått till..

Kommer bli ganska så skönt att komma hem faktiskt. Har haft det gööörbra här nere i Skåne men jag saknar min älskling och så är jag sugen på att testa mitt nya Simsspel! Haha. Åh, jag tror jag är lite besatt.. Men jag har gott om tid att spela, för jag är ledig fram till på tooorsdaaag! Underbart värre. Dock är det då inventering och jag börjar klockan 6 på morgonen. Det var därför jag och Britta sa vi skulle ut, kan sticka direkt till jobbet när vi är färdiga med att dansa. Perfekt ellerhur? 

Men nu får det vara nock skrivet för dagen. Skriver väl i morgon igen om det häder något roligt. Puss så länge!


- Oh, jealousy.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0