Så kan det gå.

Hej!

Haft en grymt bra helg.

I fredags efter jobbet hämtade pappa och Josse upp mig efter jobbet och vi stack och käkade på Texas Longhorn. Sjukt god mat, även om notan slutade på 1050 spänn och mitt kort grät blod så var det verkligen värt det! Sedan mätta som vi var stack vi vidare till Triumf Glass och åt efterrätt. Ska man va tjock ska man ju liksom vara det ordentligt.

Igår var det först ett kort pass på jobb sedan åkte jag hem och sov i någon timme. Verkade som om det skulle bli en sjukt tråkig lördag (igen) men det artade sig riktigt bra. Är fortfarande lite bakis, vilket i och för sig inte är så mysigt. Har sovit i princip hela dagen för har inte pallat vara vaken.. Haha. Fy fan vad illa.

I morgon väntar ett goepass på jobbet mellan tolv och stängning. Inte superpepp, men vad ska man göra? Behöver alla pengar jag kan få just nu. Speciellt med tanke på att jag bränt över en månadslön den här månaden.

Vill helst inte tänka på det för det gör onte i magen då.. Ska i alla fall försöka lägga undan mer än hälften av lönen som kommer snart, får se hur det går med det dock. Har inte råd att ha en till lyxmånad. Menmen shit happens.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, dricka tranbärssaft och äta godis. Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

Måste bara säga, grymt härlig blogg, riktigt kul att läsa. Du gav mig noga goa skratt ;)



//Malin

2011-08-14 @ 22:44:06
Postat av: Cicci

Tack!

Härligt att kunna sprida lite glädje :)

2011-08-15 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0