Shopaholic.

Hej!

Var med Britta i stan och fikade innan idag.. Råkade få med mig ett par skor hem. DOCK ett par skor som jag kommer ha användning av. Jag har liksom inte köpt några direkt bra höstskor, alltså blev dessa perfekta.


Grymt sköna är de med, alltså verkligen ett nödvändigt köp. ;)

Ska snart starta igång Sims, som jag (om möjligt) blivit ännu mer kär i. Med alla tilläggsspelen finns det ju hur många saker som helst man kan hitta på. Underbart helt enkelt. Att det sedan bara är jag och några miljoner tolvåringar som spelar skiter jag blanka fan i! Ha :)

I morgon blir det till att träffa Britta igen och sedan ska hon sova hos mig på kvällen. Naajsigt. Något som är mindre najsigt är att vi båda börjar klockan 06:00 på torsdag. För då är det inventering. Tack och lov slutar vi tolv sen så man kanske inte ska klaga!

Aja. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0