Står bara still.

Hejsan hoppsan.

Ni fattar inte hur skönt det är att vara ledig. Jäklar vad snabbt man vänjer sig alltså. Men nu är det bara segt jobb i morgon och på söndag sen är jag ledig i nio dagar! Helt otroligt.

Ska ner till Skåne på måndag och vet inte hur länge jag stannar. Förodligen i en vecka, liksom lika bra att passa på och slappna av medan man kan. Hoppas verkligen det blir hyffsat väder med, är trött på regn och rusk nu. Det är faktiskt AUGUSTI och inte fucking oktober eller nåt. Bitter.

David kommer ner senare och kollar film med mig. Har varit så oambitiös hela dagen att det är helt sinnes. Hjälpt mamma och Josse med tvätten sen har jag bara spelat Sims typ.. Aja. Man kan inte vara superwoman varje dag. (A)

Nä. Hoppa in i duschen kanske så man inte känner sig om en död råtta. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0