Wonderland.

Hej!

Bussresan ner till Skåne igår gick ganska så smärtfritt. Var orolig att alla de ungar som åkte med skulle föra en massa oväsen, men de höll sig lugna och jag lyckades till och med sova en stund! :)

Igår blev det ryggbiff och pommes till middag, vilket inte alls var fel. Sedan spelade mormor, morfar och jag Skip-Bo (ett kortspel) i någon timme. Sjukt roligt de första två gångerna då jag vann.. Sen var det väl sådär. Haha, nä det var skoj även om mormor hade äckelpäckeltur!

Jag hoppas på att det blir bra väder i morgon så jag kan ligga och sola lite, eller eventuellt ta mig ett dopp i poolen. Sen ska jag och mormor kolla runt i lite affärer och se om vi hittar något roligt. (a)

Men typ sova eller något nu hade varit gött. Så ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0