När man är sjuk kan man äta vad man vill.

Hej.

Jag är sjuk. Igen. Blir snart galen på allt. Jag vill inte vara sjuk på nyårsafton. Dessutom har jag min tjejvecka och blir känslosam för minsta lilla. Inte hälsosamt det här..

Fördelen med att vara sjuk just nu är att man slipper befinna sig utomhus. Räcker med att höra hur mycket det regnar och blåser! Så jag ligger nerbäddad i min säng med en massa kex och kakor och ska nog snart starta igång någon mysig film. Ingen sorglig dock, för då lär jag väl aldrig sluta lipa! Inte precis vad jag behöver.

Lite drygt dock att allt det jag jobbade ihop förra veckan jämnar ut den här veckan, så jag ligger inte plus längre.. Men ska man vara positiv: Jag ligger i alla fall inte minus! :)

Jag funderade över vad jag skulle ha för nyårslöften för nästa år, men kom inte på några bra.. Får typ bli samma som förra året. Inte börja röka, vara nyttigare, vara mer positiv.. Blablabla. Det löser sig säkert :)

Har man inga löften kan man inte faila och det skulle göra mig glad! Sen har jag inget behov av att suga på en cancer-pinne heller. Alltså är den enda utmaningen att jag ska äta nyttigare.
Då har jag bara två frågor! Om man låter bli att äta helt är det nyttigare än att äta allt det där man egentligen inte ska äta?? Samt, det man äter när man är sjuk/bakis eller har tjejveckan räknas inte?? För i så fall kan jag kompromissa lite..

Åh, jag är så väldigt, väldigt rastlös. Sitter och kollar runt på folks facebook-bilder. Jag undrar hur folk tänker ibland. Vissa bilder är verkligen inte gjorda för offentligheten. Men lik förbaskat finns de där och jag blir lika förundrad varje gång. Sen slår det mig att andra människor kanske tänker likadant om mina bilder.. Det är en väldans tur att jag inte bryr mig om det. Sen gör det väl ingenting egentligen, jag hade ju inte haft något roligt att syssla med nu om det inte fanns knasiga människor här i världen. (Vilket det verkligen finns många av!)

Vissa mer dinga än andra..

Oh, btw! Jag har köpt mig en ny TV som jag hoppas jag får snart. Väntar fortfarande på mitt mail och om jag inte fått det innan sex idag får jag ringa och kolla vad sjutton de håller på med.. Pengarna är liksom dragna! Men det ordnar sig förmodligen.

Nu ska jag starta en film och det är väl det mest aktiva jag tänker göra idag. Ni får ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0