Nu är det jul..

Hej!

Chilldag idag på hög nivå. En mysig morgon följdes av en mysig förmiddag med Britta och nu på kvällen har jag och syster min bakat pepparkakor och lussebullar!


Blev en del.. Så nu kan jag tjocka mig i flera dagar framöver! Haha.

I morgon blir det jobb mellan halv tio och halv fem. 100 % hela vägen och det är gött! Det är egentligen inte min helg att jobba, men behöver kompensera lite för att jag inte jobbat så mycket den här månaden so far.

Sedan på torsdag blir det Ullared med Emelie och någon mer antar jag. Har lite ångest med tanke på att det kommer att vara FULLT där.. Men har inte varit på Gekås på hur länge som helst och skulle behöva införskaffa mig lite strumpor.. Bland annat! :)

Det löser sig. När jag inte pallar mer får jag väl ta min flykt till bilen och vänta på att de andra ska handla klart!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på lite Band of Brothers. Kanske trycker i mig en lussekatt eller två med.. Gäller och passa på medan det finns några! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0