Tvättbräda.

Hejsan hallå.

Har inte skrivit något det senaste för har inte orkat. Blev aldrig frisk liksom. Ögoninflammationen gav med sig, men jag fick influensan istället. Tappade rösten och grejer. Idag är första dagen sen i söndags som jag inte har feber, vilket är grymt gött! Har verkligen mått bajs och är riktigt rastlös just nu. Är ledig i morgon med och tänker inte tacka ja till någon tid om jobbet ringer. Vill vara säker på att jag är frisk först. PALLAR INTE att bli sjuk igen. Är så trött på det att jag vill spy. Dessutom tappar man lusten till en massa saker när man är sjuk och det är onajs. Alltså: bli frisk, sen jobba! :)

Borsett från att jag var sjuk var helgen mysig. Vi var ute och firade Madde i lördags igen, men den här gången var det ingen som bröt armen! Trevlig kväll och natt i alla fall..

Ska snart sätta igång en film och trycka i mig några clementiner. C-vitamin är bra när man är sjuk! Plus att clementiner är mumsigt. Nä, nog för nu! Ha det. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0