Upp och mer upp.

Hejsan hoppsan.

Jag har tråkigt. Suuupertråkigt. Borde städa på mitt rum, men lär inte bli mindre uttråkad om jag gör det. Alltså skippar vi det..

Hade en okej dag på jobbet idag, tiden gick väldigt långsamt men hade mestadels trevliga kunder. Plus-minus-noll typ. Bättre än minus i alla fall. :)

Nu väntar bara jobb i morgon och på tisdag sedan är det två lediga dagar. På onsdag blir det nog Liseberg med David och Michal, vilket säkert blir najs. Har inte varit på Liseberg sen öh, ah. Jättelängesedan. Sen var det ett bra tag sedan jag träffade både Michal och David så det lär bli en massa att ta igen. :)


Blablabla. Har inget intressant att skriva om och har inget bättre för mig. Försöker bara undvika att städa. Dock kommer min mamma att bli ganska så sur om jag inte tar tag i mitt rum snarast. Då hon fått för sig att städa resten av lägenheten.. Blä. Det är inte så stökigt egentligen, det bara ser stökigt ut för det ligger kläder överallt. Så om jag är lite halvambitiös plockar jag bara undan dem och damsuger, sen är rummet i princip klart.. Men jag lat. Ingen bra kombo alls.

Aja, lite kan jag plocka undan. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0