Wilderness.

Hej.

Är helt löjligt seg idag. Turligt nog är jag ledig och behöver därför inte vara speciellt oseg. I natt var första natten på väldigt länge som jag sov igenom utan att vakna en enda gång. SÅ JÄKLA SKÖNT. Visst att jag hostade som ett pucko innan jag somnade, men när jag väl somna så sov jag. Underbart. Känner mig därför gött utvilad även om jag är seg. :)

I morgon och fram till fredag väntar jobb och sedan är det helg! Jag vet att jag var hemma hela förra veckan, men man känner sig inte ledig när man är sjuk. Alltså lääängtar jag till den här helgen och fan ta alla högre makter om jag inte är helt frisk då. Har liksom varit sjuk nog för flera månader framöver.

Hade egentligen behövt åka in till stan och handla lite idag. Tänker jag dock inte göra för vädret suger. Inte roligt att gå omkring i affärer och se ut OCH känna sig som en dränkt råtta. Alltså får det vänta. Kanske orkar mig in en snabbis på torsdag efter jobbet.. Har fortfarande några paket att införskaffa och jag behöver ett par vinterskor. Inte lätt ibland.

Det är tur att jag är glad ändå. Glad trots att det är aptråkigt väder ute och trots att det är tre arbetsdagar kvar till helg. Kan bero på att det mesta är ganska bra just nu. Har egentligen inget att klaga på (även om jag gör det ändå) och det är inte ofta det händer. Är omringad av människor jag gillar och dagarna flyter på utan några större missöden. Najs najs.

Men nu är det nog dags att hoppa in i duschen, härligt att känna sig som man mår med. (Ni fattar va?).

Haha. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0