You lost me.

Hejsan.

Idag mår jag ganska bra. Inte helt återställd, men så gott som. Lite ont i halsen och en massa irriterande hosta bara. Inget man dör av. :)

Haft en lugn dag idag, har kollat på fem filmer och pillat navelludd. Nog för att jag inte är en superaktiv person, men efter de här fyra dagarna av feber och trisstess vill jag nästan hoppa från en bro. Ska bli skönt att jobba i morgon, skulle i och för sig varit skönt att gå omkring i stan bland alla galna julklappsshoppare.. OCH då har det gått långt för mig.

Hur som haver finns det en risk för att jag kommer gå omkring i stan en snabbis efter jag slutat jobbet i morgon. Det beror på hur mycket energi jag har. Behöver verkligen ett par vinterskor, speciellt om det snart kommer en snöstorm! Kanske köper mig en mössa med, även om jag verkligen inte passar i det. Orkar inte frysa om öronen i år. Åh, fåfänga.

Om inte allt för lång stund ska jag lägga mig och försöka sova. Hostan har en förmåga att öka i styrka så fort den känner av att man ska sova.. Vilket är sjukt frustrerande. Nästan lika frustrerande som andra saker.

Men jag är i ett mini-lyckorus nu, är underbart att inte känna sig som en zombie. Helt löjligt underbart faktiskt. Det är det enda positiva med att bli sjuk, känslan när man mår bättre sen. :)

Aja, nog med ordbajseri för dagen. Nattinatti!



- Stop messing with my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0