100 % Solrosolja!

Hejsan.

Sitter och är alldeles löjligt trött och käkar mina nya favoritchips! Sourcream and sweetchili.. Mums. Snart ska jag nog nana med.. Dock har jag ingen lust att ligga i min stora kalla säng själv. David ligger och sussar i sin egen säng sen någon timme tillbaka och jag får alltså sova ensam idag. Men men, köra på dubbla täcken och en massa kuddar så ordnar det sig nog. Ska ändå inte sova allt för länge för ska upp tidigt i morgon! Jippie.

Jag är faktiskt glad. Även om det kanske inte märks allt för tydligt i inlägger so far. Jag har fått många jobbtimmar den här veckan, vilket betyder PENGAR! Fått ganska goa pass med.

På lördag tänker jag tvinga med Michal ut på krogen så att vi kan supa oss redlösa tillsammans! Åh vad skoj. Fast inte helt redlösa förstås, i alla fall inte jag. För jag ska jobba klockan tolv på söndagen! Underbart.

Sedan nästa helg väntar spelkväll på fredagen och mys(?) hemma hos Malin på lördagen. Gillar att ha lite planer, så att man har något att se i fram emot. Annars blir det lätt väldigt segt att jobba.

Just ja, min frisyr. Det blev inte så stor skillnad faktiskt. En aning kortare (sju centimeter) och sedan blev snedluggen kortare med, dock blev den inte riktigt bra så den får vara uppsatt med hårspännen till den vuxit ut lite. Så inga problem liksom.

Nä. Time to hit the sack. Haha jag kom på vad "time to hit the sack" betydde nu. Det fick mig att le lite! Jag tänker dessvärre bara använda det som - nu ska jag sova! Natti natti.


- Skäms på dig. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0