All work and no play.

Hej.

Har idag varit på Backaplan med mormor och morfar! Skulle egentligen bara köpa en present till David men det slutade med att jag brände över 1100 spänn idag.. Det svider.

Visserligen köpte mormor två linnen och ett par armband till mig så jag har nu en massa nya saker jag kan roa mig själv med! Att det blev så dyrt beror på att jag var tvungen att köpa en ny hårfön! Den förra bestämde sig för att gå i pension i morse innan jag han föna håret. Dock fick jag en plattång med på köpet av hårfönen och det var inte fel.

Det blir jobb i morgon med. Skulle egentligen vara ledig men blev inringd! Lyckades korta av tiden lite så jag slipper stressa i morgon innan middagen här hemma och för bowlingen som sedan följer. Kommer bli riktigt roligt. :)

Känner att hela det här inlägget är schabbigt upplagt med en massa olika fel och bristen. Men jag orkar inte bry mig. Kunde varit värre liksom.

Vet du vad jag har kommit fram till by the way?! Igår fick jag skjuts hem av en av våra gamla grannar, han kommer från Ungern och igår var första gången jag hörde honom prata ungerska. Ungerska låter som ett hittepå-språk! Jag skojar inte, det låter som något roligt man hittat på inför en film eller nåt. Höll nästan på att börja skratta i bilen igår men lyckades tack och lov stoppa mig. Kunde blivit pinsamt annars! Haha.

Usch. Nu går det riktigt långsamt att skriva, så kanske fortsätter senare ikväll eller i morgon! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0