Canasta.

Hejsan!

Har inte haft så mycket att skriva om, eller ah. Snarare ingen tid till att göra det på.

Mormor och morfar har ju varit här i veckan och när man inte har jobbat, eller firat födelsedagar så har det spelats kort! En massa kort. Inget vidare gick det heller. Jag och morfar förlorade samtliga parti Canasta mot mamma och mormor.. Ganska illa. Men roligt är det ändå!

Om typ fem minuter ska mormor och morfar köra mig till jobbet sen åker de hem. Sjukt tråkigt. Hade inte varit fel om de stannade i en vecka till.

Oh! Förresten. David fyllde ju år i lördags och vi stack till ett gööörmysigt ölställe! Ölrepubliken hette baren/puben och jag som inte ens gillar öl gillar det stället. I och för sig var de ganska grymma på cider med. Fick till och med provsmaka min cider innan jag köpte den. Inte dåligt alltså. Dit får man gå fler gånger.

Det var faktiskt inte allt för dyrt heller. 50 cl öl för ~ 55-70 spänn är helt okej med tanke på att de hade en jäkla massa sorter! Sen fanns det några dyrare sorter med, men dem behöver man ju faktiskt inte köpa om ekonomin inte tillåter det.

Nä. Dags att dra till jobbet. Först borsta tänderna och packa mer lunchlådan! (Oxfilégryta med potatis (kommer verkligen sakna mormor och morfar!)) Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Sinus

WAAH. 50 cl öl för 55 spänn. WAAH. Har blivit för van vid tyska priser.

2011-02-07 @ 23:22:02
Postat av: Cicci

Haha man vänjer sig vid billigt snabbt!

Hur har du det där nere? :)

2011-02-08 @ 20:04:10
Postat av: Tiniusnatalie

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-10-05 @ 08:45:52
URL: http://tiniusnatalie.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0