Cheese.

Hej.

Satt och läste lite längre än tänkt innan så var inte uppe i Angered förrän klockan kvart i fyra typ.. Men handlade snabbt som sjutton så var hemma igen halv fem!

Brände 400 spänn på mat.. Fattar inte hur jag lyckas. Visserligen köpte jag en massa goda ostar och kex som jag och David ska mumsa i oss i kväll framför tvn och en bra film.

David var även på systemet (första gången sen han fyllde 20!) och köpte lite vin som vi kan njuta av ikväll. Enda nackdelen är att det är jobb i morgon så måste nana tidigt, eller ah, innan tolv i alla fall. Har sovit dåligt nu två kvällar i rad så tror inte det blir allt för svårt att somna i natt.

Har en timme på mig att städa undan innan David kommer ner, får väl ta och tömma diskmaskinen och diska undan efter middagen (pasta och kötbullar! Mums).

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Lavransalisha

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-27 @ 10:34:32
URL: http://lavransalisha.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0