Deprimerande!

Hejsan hallå!

Om en halvtimme kommer lönen in på kontot! såg dessutom att det blev betydligt mer än vad jag trodde det skulle bli.. Jobbade visst ganska mycket i januari ändå. Det är tur, för behöver verkligen lägga undan pengar från denna månaden som jag kan ta av till nästa månad då lönen verkligen inte kommer att vara bra. Men det ordnar sig :)

Kom hem för typ en kvart sedan och är helt slut. Dock har jag 'läxa' jag måste göra innan jag kan nana.. Trodde man skulle slippa det när man började jobba, men nehe.

Baah, är så seg och trött. Hade egentligen bara velat bädda ner mig under täcket och kollat på någon mysig film.

Förresten! Var hos frisören idag.. Kapade av typ sju centimeter av håret! Dock vet jag inte riktigt hur det ser ut, för hon lockade håret innan hon visade resultatet.. x)

Om jag inte visar mig offentligt på ett tag är det för att håret inte ser lika bra ut när det är normalt! Haha.

Aja, dags att börja plugga! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0