Leda.

Hej.

Sitter hemma framför tvn och mår sådär. Vaknade med huvudvärk och det är väl aldrig ett bra tecken..

Gårdagen var väl trevlig antar jag. Slutade fem och åkte in till David och käkade indisk mat i stan, sedan åkte vi vidare till Jonas och Fia och kollade melodifestivalen, woopie.. Haha, jag var trött så var väl kanske inte allt för roligt sällskap igår.

Usch. Idag börjar jag halv tre och slutar stängning. Känns helt okej. Jag har itne jobbat så mycket de senaste veckorna så behöver verkligen det här söndagspasset! Kommer bli ganska dålig lön nu i februari, men framför allt i mars. Kommer bli svårt att spara undan så mycket som jag vill, men får väl cutta ner på något annat. Blir säkert bra.

David hoppade ut ur duschen nu så får väl ta och sluta blogga.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0