Let me show you how it's done!

Hejsan.

Är ledig idag och har något otroligt tråkigt.

Jobbade ju som sagt stängning igår och var hemma vid tio över elva ungefär. Försökte roa mig själv med att läsa lite men det gick sådär. Så jag gick och la mig vid halv ett i brist på annat att göra. Sedan vaknade jag tre gånger innan klockan blivit sex, då jag vaknade yttligare en gång för att älsklingen smsade. Vaknade alltså av vibrationen från mobilen.. Känner att jag inte sover allt för tungt. Vilket suger för jag är trött och hängig idag, och det tillsammans med att vara uttråkad är pest!

Har massa saker jag skulle behöva ta tag i. Typ tvätta, diska, städa undan i heeeela fucking lägenheten och egentligen skulle jag behöva åka in till stan och besöka en frisör. Mitt hår är katastofalt just nu. Men jag orkar inte.

Hmm, kanske skulle ringa jobbet och tigga om ett pass.. Nä. Så långt får det inte ha gått. x)

Jag sov på soffan i natt med, orkade inte göra i ordning sängen igår kväll. Jag hade planer på att renbädda den för en vecka sedan, men jag och David har ju sovit i bäddsoffan sedan i tisdags eller något så renbäddningen blev aldrig riktigt av. Nu ligger det i stället ett berg av kläder där som jag inte har lust att sortera igenom.

Jag tror jag ska hoppa in i duschen och sedan kolla på Burlesque en gång till (idag) haha.. Har verkligen fått dille på den filmen. Det är synd att Cher ser ut som hon gör, för sjunga kan hon ju verkligen!

Aja, man får inget gjort framför datorn i alla fall, så det är väl dags att stänga ner den ett tag! Skriver säkert något senare om jag fortsätter vara uttråkad! Pussen.


JAG SAKNAR SOMMAREN! ÄR STÖRT TRÖTT PÅ DET HÄR JÄVLA VÄDRET. (Sorry Josse, men bilden är faktiskt ganska rolig) :*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bajs på dig! Du är tung. :D

2011-02-21 @ 14:06:22
Postat av: Cicci

Eller så är det du som är klen ;)

2011-02-21 @ 14:15:52
Postat av: Jossan

Haha ah jo tjena eller. :P

2011-02-21 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0