Mors lilla Olle.

God kväll!

Det blev en ganska produktiv dag idag tillslut. Efter duschen innan kände jag mig inte alls lika trött och seg. Bestämde mig för att åka upp till Angered för att låna en bok och för att handla något gott!

Det slutade med att jag lånade två böcker och handlade småsaker för nära 300 spänn.. Av det blev det dock två lunchlådor med. Dessutom köpte jag lite frukt att ha till frukosten i morgon! Tänkte göra havregrynsgröt och till det köpte jag banan och blåbär. Lite nyttigare än att stö på en massa socker plus att det är väldigt mycket godare. Har precis mumsat i mig lite av frukten och det känns bra att man lyckas vara nyttig en kväll i alla fall.. Tragiskt egentligen.

Men om jag ska våga visa mig i bikini om ganska exakt tre månader är det dags att sätta fart med nyttigheterna och träningen. Vill ha varmare väder så man kan gå ut och promenera. Hatar att gå omkring när det är så kallt, för det tar mig sådan tid att få upp värmen. Haha bra ursäkt för att sitta inne och bli tjock, bajs att det är sant. Får försöka aktivera mig på annat sätt, kanske lyckas övertala systern min att följa med till gymlokalen vi faktiskt har här på gården där vi bor! Känner du dig manad Josse? :D

Jag tror jag borde gå och lägga mig. Om det skulle ringa från jobbet i morgon (vilket jag hoppas att det gör) är det en fördel om jag inte somnar i kassan. MEN, jag har en bra bok som ligger och skriker efter att bli läst. Första boken blev utläst för någon timme sedan, skulle kunna satsa på att hinna läsa ut bok nummer två till i morgon, innan jag förhoppningsvis får ett arbetspass och då samtidigt passar på att lämna tillbaka böckerna! Yeah. Låter bra det här.

Tycker jag har gjort mig förtjänt av att få koppla av lite, trots att jag från början inte hade ork till nååågot, tvättade jag en maskin tvätt, tömde diskmaskinen, gjorde rent smörgåsgrillen, torkade av spisen SAMT diskade undan all disk. Nu ska jag bara ta tag i sängen och alla kläderna med, men tror det få vänta till i morgon. Jag är trots allt inte Superwoman.. Haha, I wish. Tänk vad smidigt allt hade gått då.


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jossan.

aa men visst :)

2011-02-27 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0