14 Februari.

God morgon! (haha)

Det är väl egentligen inte morgon längre och snart ska man dra till jobbet, men en god morgon har det i alla fall varit! Vaknade vid halv tio och har i princip bara legat i Davids säng och läst fram till nu, hunnit duscha och äta frukost har jag gjort med! Inte dåligt alltså.

Det är alla hjärtansdag idag, inte en dag jag brukar fira och som jag nog inte kommer att fira idag heller, fastän att jag har värdens bästa pojkvän! <3

Jag börjar jobba när han slutar sitt och sedan slutar jag när han ska sova, inte riktitgt idealiskt om man ska hinna mysa på alla hjärtansdag.. Vi får ta igen det nästa år istället. ;)

Igår var vi och spelade dataspel med Michal och några av hans polare, var riktigt skoj även om jag inte var speciellt bra. Man kan ju inte vara bäst på allt liksom. Blir säkert fler speldagar i framtiden och jag har på känn att jag så småningom kommer att äga sönder dem alla! Så det så.

Nä, nu får det vara nog med bloggande för nu. Måste hinna sminka mig och föna håret innan det är tid att gå till spårvagnen!

Ha en bra dag! :)


- I feel it in my fingers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0