Spegelvänt.

God kväll!

Dagen har faktiskt varit riktigt bra. I vanliga fall brukar det vara ganska segt att börja fyra och sluta kvart över tio, men idag gick tiden väldigt snabbt och jag hade göörmånga trevliga kunder!

En ville köpa mig rosor för han tyckte så synd om den "söta lilla tjejen" som jobbade på alla hjärtans dag, dock lyckades jag övertala honom att det inte gjorde mig något.. Kände att folket i kön inte tyckte det var allt för roligt att stå och vänta på medan han var social med mig.

Sedan är det mina trevliga stammisar! Ha, känns bra att jag har stammisar nu, det är skoj när de kommer och handlar i min kassa! Alltid lika glada. :)

Nackdelen med att jobba stängning är att man är så pigg när man kommer hem. Klockan är nu elva och jag kommer inte vara trött nog för att kunna somna förrän klockan är ett-halv två. Visserligen är jag ledig i morgon, men mamma ska hämta upp mig okristligt tidigt (halv ett) för att vi ska åka in till stan och shoppa lite! Det betyder att jag måste stiga upp typ halv tio för att jag ska hinna äta frukost och duscha och allt det där!

Visst att det är åtta timmar sömn, men det kommer inte att kännas som det.. Hmm.. Känns som om jag inte riktigt kommer någon vart med mitt inlägg nu så tror jag lägger ner.


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Phillipgrete

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-04-20 @ 09:50:04
URL: http://phillipgrete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0