The things you left behind.

Hej.

Bajs på den här dagen. Har varit allt annat än bra.

Var tvungen att stressa i morse till jobbet. Gillar inte att stressa. Sedan var det stressigt hela dagen på jobbet av olika anledningar. Största anledningen var dock att typ alla bankomatkort slutade fungera i en halvtimme- en timme och det blev lite kaos. Görskoj, verkligen.

Dessutom valde min pojkvän att spela hanbollsmatch idag istället för att sova med mig som planerat. Detta på vår niomånadersdag. Woppie. No big deal, men är trött och hungrig så vill gnälla lite.

I morgon är jag ledig (än så länge) men ingen ro för det. Vi har tvättid och säkert ett ton kläder som ska tvättas. Blir roligt det här känner jag på mig..

Åh! DET SNÖADE I DAG. Inte okej någonstans. Tack och lov blev det regn och plusgrader igen annars hade jag gått i ide för i år. Tack för mig!


- Ouppskattad.


Kommentarer
Postat av: Jossan.

Du behöver bara hjälpa till att bära ner så fixar jag. :)

2011-02-07 @ 23:29:50
Postat av: Cicci

Märkte detta!

Var så inne i min bok att jag faktiskt inte märkte att du gick ner. Annars hade jag hjälpt till, i alla fall lite!(a)

2011-02-08 @ 20:06:54
Postat av: Jossan.

Brukar låta så. ;)

2011-02-08 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0