What a girl wants.

Hej.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om men skriver lite ändå!

Gårdagen var supermysig. Var ute med några arbetskamreter på Hard Rock och käkade. Fy fan vad goda deras hamburgare är! Helt sinnes verkligen. Dit får man gå fler gånger.

Är riktigt skönt med en ledig helg faktiskt. Även om man inte gör så mycket är det gött att bara koppla av och inte behöva tänka på jobb.

Vid femtiden ska jag och Josse vara hos pappa och så får han bjuda på middag idag! Inte fel. :)

Senare i kväll kommer David ner och är social och det blir väl lite mys framför tvn med en bra film och lite godis! Hehe.. Man får unna sig lite ibland.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja gör i mig i ordning! Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0